tårtfest, spiders och ett trasigt knä

i helgen blev det mycket tårta! först hos katten på fredagen och sedan på lördagen hemma hos min syster i kungälv. gottigt! utav mig fick systern ett par fina roller derby-shorts. :) efteråt åkte jag och tobey in till stan för att gå på spiders releasefest. jag hade mina moheda trätofflor på mig, vilka ibland inte är de stabilaste att gå på, därav ett trasigt knä... foten vek sig och reflexen "upp med händerna, i med knäna" satte in. himla bra! om jag hade varit på banan med knäskydd, inte med strumpbyxor på asfalt...
ajje!

spiders


två diggande gossar

men idag är det måndag! den har mest sett ut såhär:


nu ska jag möta vicky, dea o tobey för att pröva den libanesiska resaturangen chaeteu beirut vid stigbergstorget, har hört både bra och dåligt om den, så det blir spännande. herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0