tokfnatt

förresten, har jag glömt säga att jag fick en knäpp förra veckan och äntligen fick tummen ur och beställde en rad fina grejer från den engelska sidan freddies of pinewood? när jag satt och suktade o tittade på hemsidan för 10702808:e gången så gjorde jag helt enkelt slag i saken, drog fram bankdosan och klickade på det jag ville ha mest. en nätt liten summa på 1675 kr är nu reserverat på mitt konto... men å andra sidan är frakten inräknat i det, och för 4 fina klädesplagg är det ju faktiskt inte ens speciellt mycket. bara ett par jeans kan ju kosta den summan nu för tiden, för bövelen!

svarta jeans

fin 40-talstopp

fin 40-talstopp #2

hängslebyxor



dear jesus. make it fit. amen.

Kommentarer
Postat av: Idun

Jag hoppas att de sitter som ett smäck!!

2011-10-17 @ 19:22:54
URL: http://www.Idunsredapple.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0