spinning fast

ååh, denna veckan snurrar fort. ska vara i GBG i två veckor nu eftersom jag har undervisning på zoologen (trevligt!), men som vanligt när jag ska vara i GBG så är det plötsligt massa grejer som ska hinnas med. hela måndagen ägnades åt undervisning tillsammans med daniel, och jag har även undervisning idag och imorgon, och eftersom jag som sagt är i GBG ska jag försöka hinna med så mkt roller derby-träning som möjligt! hade en grymt kul träning i söndags och igår, och mina lår är slut idag... ska se om jag hinner imorgon med. sen ska man hinna handla, städa, tvätta, träffa vänner, och gärna gå litegrann på stan eftersom jag nästan aldrig hinner göra det längre, osv. puh. himla roligt inlägg det här. känner mig lite såhär:



men helgen som var var iaf himla bra, på fredagen gjorde jag o tobey inget, och på lördagen var jag på mysmiddag med andrea hos vicky. mer sånt! jag hoppas helgen som kommer kan bli lika bra. på lördag vankas det nog hemmafest, det var inte igår minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0