capitol city

 
tillbaka från en helg i sthlm! varit där torsdag till söndag, himla skönt att värma upp med en liten minisemester innan den "riktiga" semestern. :) jag o T lyxade till och med till det med hotell, med master suite. så jobbar vi. eftersom tobbe har bott i sthlm och man varit där en del så behövdes det ju inte gå åt ngn tid till turistande egentligen, utan det blev mest lite sova ut, shoppa lite och äta och dricka massa gott. träffa jenny o gustaf hann vi ju med såklart! vi spelade biljard, bowling, drack lite öl o lagade middag mm. mucho nice. nu är jag ju jättedålig på att fota massa så det blev bara en pytteuppsättning med bilder... (och nej, tobbe satt inte vid datorn nånting egentligen, bara råkade göra det just när jag tog kort, haha!)

nyss komna till hotellet.... stack ut och åt god italiensk mat med skönaste servitören!
 
 
glad tjej på tunnelbanan. jag var glad, lovar! kanske lite trött, men...
 
åt mat på bröderna olssons garlic & shots - ett av mina favvoställen. :) sjysst inredning och roligt koncept.
 

på söndagen åt vi världens pannkakslunch hos jenny o gustaf, jättelängesen jag åt pannkakor o det var supergott! var mätt hela resten av kvällen, haha....
 
kom hem 22 igår kväll, men nu är det, as usual, back to work på tjärnö. men bara 7 arbetsdagar kvar, sen är det äntligen dags för lite paus. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0