skrubbarhelgen deluxe

i helgen hände typ inget, och det var så himla skönt. i fredags var jag hemma rätt tidigt från tjärnö och pysslade mest i lägenheten, rensade garberob o sånt, tills tobey kom hem vid 23-tiden (han hade varit och fiskat men fångsten var tyvärr redan uppäten, darn...).


organisation av derbygarderoben...

på lördagen fortsatte städningen, ordentligt! ni vet, ligga-på-knä-och-skrubba-under-badkaret-städning. ramar torkades av, lådor torkades ur, saker rensades bort och ner i källarn, och lister blev rena. dessutom var vi en sväng på loppis på morgonen och jag hittade en fin liten grön skål och en ny köksgardin för totalt 25 kr, wii! :)

städar-utrustningen...
 
efter all städning orkade jag o T inte laga mat, så vi gick till halta lottas! där åt vi o drack ngr öl, och av ngn anledning fortsatte vi pimpla hemma. tror vi drack 5 jäger-shots, haha! och jag som hade tänkt att vi skulle gå på stan och shoppa samt gå på dinosaurie-utställning på söndagen, men jag kan säga att så blev det INTE. megabakis, haha. fail.
 
nu: bara 2,5 dagar kvar till SEMÄSTÄÄÄR!!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Vad är det för dinosaurieutställning?? Jag vill med!

Svar: det är på universeum! eftersom det inte blev av i söndags så blir det väl nångång under semestern istället. vi kan ju se om vi kan gå tillsammans?
pennydoll

2012-07-24 @ 05:47:43
URL: http://kattiskorvapa.blogg.se
Postat av: Kattis

Jaså det var den! Har varit sugen på den jättelänge och går gärna i sällskap! (Fredrik är inte riktigt lika impad)

2012-07-25 @ 18:23:15
URL: http://kattiskorvapa.blogg.se
Postat av: Kattis

Jaså det var den! Har varit sugen på den jättelänge och går gärna i sällskap! (Fredrik är inte riktigt lika impad)

2012-07-25 @ 18:23:24
URL: http://kattiskorvapa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0