en smula booored

sitter i labbet i bremerhaven. har ca 2 timmar kvar att vänta pa mina prover i maskinen... triiist. och klockan är dessutom sapass mkt att jag inte riktigt orkar göra ngn nytta under tiden. (om ni undrar sa finns bara bokstäverna ä och ö pa detta tangentbordet, om ni tycker att det är lite felstavat här och var ;)). men det är redan onsdag kväll iaf! snart far jag ta färjan hem igen. :) det är iofs bra här och sa, men lite trist när varken inken eller carla är här denna veckan... lite ensamt. men skönt att det bara är mandag till fredag denna gangen sa man slipper vara själv sa länge iaf. :) det är rätt tomt pa detta labbet överlag. antar att folk är igang med sina fältsäsonger och är pa lite mer somriga och trevliga ställen kanske? typ...havet? min utsikt fran fönstret är en röd tegelvägg. kul.

mer kul blir det i helgen tror jag! da är det bade andra langgatan-dagen där GBGRD kommer finnas pa plats. da kan man tävla och vinna gratis biljetter till boutet! pa kvällen är det även honky tonk illegal VI pa truckstop, där man kan skjuta luftautomatvapen, äta sydstatskäk, dansa vulgodans, sjunga karaeoke och rida pa en mekanisk tjur. :) tror det kanske blir lite av bada sakerna. ELLER, sa kommer jag totalkollapsa och ligga hemma i soffan och se pa film med Tobey. vi har nämligen inte setts pa hela tva veckor när jag kommer hem pa lördag morgon, eftersom jag har varit pa tjärnö och tyskland, och han har varit pa festival. sa vem vet, jag kanske alls kommer nan vart pa lördag. :P men alla borde ga pa bade andra lang och honky tonken, tror det blir sjukt kul!


honky tonk illegal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0