GP idag!


liten notis i GP idag om boutet på lördag, kul! står förmodligen i andra lokaltidningar också. kanske skulle bli ngt mer skrivet om det i GP på lördag med, najs! missa nu inte, kära vänner! det kommer bli sjukt kul. och tänk på att vi är mkt coolare än marylin manson o alla andra band på metaltown. ;)

bara 4 dagar kvar nu alltså. får fjärilar i magen när jag tänker på det, haha! denna gången tar vi dom!

annars är jag tillbaka från tyskland, vilket var helt ok men lite småtrist. som det ser ut måste jag åka dit igen i sept. a phd gotta do what a phd gotta do liksom. hoppas vi blir helt klara med analyserna då! helgen var bra, i lördags blev det en hemmadag med tvätt och lite sånt, men vi drog en sväng till truckstop och honky tonk på kvällen. lite sega dock så det blev inte så sent. tycker faktiskt att honky tonken som var förra året i juni var lite bättre också! (och nej, det var inte bara vädrets fel, tyckte att det hände mer saker förra året med, med countryquiz, sangria-kaktusar och line dance-tanter t ex... denna gången kändes mer som en "vanlig" trucken-kväll tycker jag.)

en mekanisk tjur fanns det dock, inte fy skam. tobey var inte heller fy skam som ryttare! :)

nu ska jag plugga WFTDA-regelboken! tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0