godaste

dagen efter bakfylledagen och sen träning så var det jobb igen. jag hade inte lyxat till det med ledigt på fredagen minsann. istället lästes det flitigt i evolutionsboken (ok, hemma i soffan, så sååå synd var det inte om mig). efter det träffade jag emelie på kings, det var inte igår! varken häng med em el på kings. vi körde klassikern: kings - en öl och gratis mat. när vi var mätta - traska över till kellys för efterrättsdrink. väldigt lyckat! vill igen snart!

kap 10 - uuh...

godaste drinken i stada!

på lördagen var det flunsanfestival på hisingen! vi i laget ställde upp och fick lov att prata om sporten och låna ut våra grejer till besökare som var nyfikna på att prova. kul kul! det sötaste var nog de två små tjejerna, ca 6 år, som ville ha idolbild och sa att de var våra fans, naaaw... synd att man inte kan få tag i den bilden. men detta glada gänget var jag där med en stund iaf:

rolling homies

sen skyndade jag mig hem, duschade och sånt jox, och sen blev det femkamp med familjen! lyckad helg minsann! jag kom tvåa, värt att noteras. VÄRT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0