hey ho!

tiden går fort och jag hinner inte blogga. det har ju vart långhelg (typ)! då har man inte tid med sånt. i torsdags t ex var det ju röd dag. då hade jag fullt upp med att vara bakfull eftersom det var stor fest på tobbes jobb på onsdagskvällen. T och Co har börjat sitta på enrico palazzo numera och varje år har de le big partay. lokalen ligger i sockerbruket på röda sten, har inte varit där innan, men det var grymt! nu såg det ju kanske inte riktigt ut som det är där en vanlig arbetsdag, men jag hade inte tackat nej till att jobba i sådana lokaler (kanske svårt att ha ett lab där iofs). vicky var med, vi hade sköj!


ett rum var inrett som en festival. stolar, tält, bandare, granskog och hela kitet.


de hade ett fint akvarium!


flaggor i taket, och folk som spelade musiiik


tobey och jonas kom på den fantastiska idéen att sälja buckets i en bucketbar de hade byggt.
det var öppet 10 min i timmen. 100 spänn för en hink. himla bra idé! inte riktigt lika bra dagen efter...


onsdagsbucket


me and myself


"sköna rummet"


soundtrack of our lives


fölk

som sagt, torsdagen spenderades mest liggandes tills kl var 19 och det var dags för derbyträning. pust och stön. fast skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0