change of plans

freeedaaag! o lön. fast iofs är lönen inte så mycket att hurra för för jag har sjukt mycket utgifter denna månaden, blöö. menmen.
vi skulle egentligen till sunne o torsby i helgen o hälsat på tobbes familj, men tågbiljetterna var sjukt dyra. och sen så hade det mest bara blivit massa åkande o väldigt lite tid där. så vi bokade in en ny helg i april istället, och då kan vi förhoppningsvis åka på torsdagkväll så blir det lite mer tid. vill åka snowboard i finnfallet! :)
såååå.... denna helgen blev plötsligt tom kan man säga. fast den fylls nog upp ganska snabbt. :) på gott o ont iofs, är sjukt trött o skulle helst vilja stoppa tiden o bara göra inget i typ en vecka. typ som i "click":
adam sandler o hans tidstopparmojäng
men idag jobbar jag hemma o håller på o tvättar. ska nog ner o handla sen med. eftersom vi trodde att vi skulle bort så är kylen tom. ikväll får vi se om jag orkar göra nåt, hade vart najs o ligga på soffan o äta chips egentligen, hehe.
imorrn blir det grekisk restaurang (kalimera) med em, katten o bambi o gänget. sen kanske truckstop? på söndag blir det roller derby! :) det är bra, det hade jag missat om vi åkt till sunne. men jag har fortfarande inte fått mitt paket med grejer, vill ha nuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0