friday I´m in love

äääntligen fredag! det är sällan jag har tyckt det är så skönt att det är fredag. sjuk vecka. sitter och försöker skriva uppgifterna nu till högskolepedagogik-kursen. går helt ok som tur är.
för övrigt har jag tagit en hel del kort på sistone som jag inte lagt upp. här kommer en snabbgenomgång:
vi hade förfest hos oss, innan baboon show tror jag det var. trevligt!
tobey har knäppt massa bilder på mig med nya kameran i tid och otid...
var och fikade en söndag hos emelie och johan som är nyinflyttade i en jättefin lägenhet. mysigt!
vi har varit på vinterpromenader.
...och varit en hel del på roller derby-träningarna och tittat på eftersom jag inte har egen utrustning än. har beställt, men det dröjer nog en vecka iaf innan det kommer. men på söndag ska jag nog vara med med lånade grejer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0