polarexpedition kanske?

fick för övrigt just ett mail från en kollega som befinner sig på det här skeppet, M/S Polarstern på väg mot antarktis. borta ända till 18 april. jag har alltid haft någon sorts hemlig fascination för polarexpeditioner. vet inte vart det kommer ifrån, men jag minns iaf att jag under gymnasiet eller första året på biologiprogrammet lyssnade på något föredrag med nån som åkte till polerna mycket. tyckte det såg så ballt ut att ha en sån jacka med polar research-märke på bröstet. haha. kanske ska försöka mygla sig in och åka med någongång. borde väl finnas alger i arktis och antarktis med som man kan forska lite på kanske? :P

Kommentarer
Postat av: emelie

ja och kanske växtceller, eller eh ja. jag har också alltid velat ha en sån jacka. vi är nog unisont störda.

2011-02-12 @ 23:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0