rubrik

på tjärnö igen. har varit så djävulskt trött hela dagen. ska bli så löjligt skönt att få lägga sig under täcket i sängen. men helgen har varit grym iaf! kanske därför man är trött, haha. fredagen gjorde jag absolut ingenting efter att jag slutat jobba. gick ner o köpte sushi som intogs i soffan framför simpsons. sen drog jag filten över mig och somnade. så. sjukt. gött. behövde verkligen det, är inne i en jättestressig period känns det som, vet inte riktigt varför. på kvällen kom tobey hem så lagade vi god mat o bara slappade. på lördagen gick vi till second handen nere vid olskroken o bara tog det lugnt lite, sen på kvällen blev det en rad aktiviteter. först restaurang med gänget, mkt trevligt. grekiskt o gött. tog en white russian som efterrätt, hoho. efter det blev det en visit till ett hejdåpartaj, och senare vid ca 23 en taxi till truckstop. en mkt bra kväll måste jag säga! söndagen gick i roller derbyns tecken samt mys-fika efteråt (trots att jag hade blåsor på tårna o fortfarande var svettig, haha).
kan avrunda med att säga att jag nu har träningsvärk av tionde graden. (högsta graden på angelica-skalan.) vaggar runt som en gammal höna. tokhett.
höna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0