tired so tired...

är fortfarande ganska slut efter förra veckan. nästan bara skönt att vara här uppe på tjärnö och göra inget, helt tyst är det ute också. gött. dock ganska stressiga dagar här med... både jobbar i labbet samt ska göra klart uppgifterna till pedagogik-kursen till på fredag, samt fylla i min individuella studieplan och ha examinatormöte på torsdag eftermiddag. *pust* men som sagt, skönt att det är lugn o ro här på kvällarna iaf.

tackade just nej att följa med i bilen till nordby shoppingcenter. egentligen vore det trevligt med en utflykt! men jag har nästan inga pengar, behöver inget speciellt o behöver ändå spara till massa annat som händer under våren. så jag ska vara på mitt rum o se på sons of anarchy ist. :)

snart lööööön! muchas gracias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0