4 dagar kvar...

...till semester! jag veeet att det är tråkigt att läsa om det (typ det enda folk naggar om på fejjan atm), men det ska ju bli så gööööött.... första riktigt lediga betalda semestern och den varar inte mindre än 3 veckor. har egentligen mer, men sparar lite till vintern, jeppjepp. är på tjärnö och jobbar de sista 4 dagarna. skulle egentligen lagt upp bilder från sara och samuels bröllop nu tänkte jag men fick visst inte med mig dom upp som jag trodde. jäjä, lateeer.

helgen var för övrigt mycket bra! äntligen en lagom helg med lagom mycket aktivitet.
fredag: jobb, tatto, och sedan vin och räkor hos andrea o mikan.
lördag: fika och bio och slottsskog och bishops arms.
söndag: slappa och lite roller derby, sedan god middag och mys med film. mucho perfekt! kanske lite fööör mkt godis också, inte lika perfekt.


meeen, imorrn blir det finbesök på tjärnö för på eftermiddagen kommer mami, papi o babi hit och hälsar på. trevligt! de har aldrig varit här innan så det blir fint.
ciao!


bild på gadden kommer när den läkt lite mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0