west coast bombshells

alltså, jag tjatar... men jag tycker det är så himla kul att ha skaffat en riktig hobby! känner mig lite som en ny människa. samt att jag skaffat gymkort på sportlife, också en sak jag aldrig haft innan. nån mer som har där? känns som att år 2011 är året att pröva på nya grejer. ;) det är ju hur kul som helst att göra det! ge saker en chans, liksom! annars blir det ju lätt ekorrhjulet...

här är mina nya, fina. jag är kär! känns som små husdjur, går runt o klappar på dom, haha. trodde först att jag skulle vilja byta hjulen till rosa, men nu är jag grymt nöjd med orange och grönt. ska skaffa gröna skosnören med bara. kanske gröna toe stops med. i helgen blir det dock ingen derby! de andra i vårt lag (westcoast bombhells) ska på sveriges första riktiga bout ever i malmö! (match mellan stockholmslaget o malmö-laget.) jag ska inte med, men det blir nog fler ggr. istället ska jag o tobey med mamma o pappa på jerry williams o fatboy i scandinavium! :))
jerry williams

på söndag blir det ju ingen träning som sagt, så då ska jag för första gången på flera veckor bara göra inget, gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0