i do

har ju inte berättat om en fantastisk händelse förrförra helgen, fredagen 11:e nov! (11-11-11 till och med, haha). vi var på henriksberg med massor med vänner för att se på horisont och mitt under spelningen drog tobey med mig upp på scenen... och friade! snacka om att bli överraskad. ena sekunden pratar jag med vicky, andra sekunden står jag på scenen med en tobbe på knä och stort jubel från publiken. och, ja. jag sa ja. :))


systrarna torp var med


och även vicky och andrea! även om bara deas arm och klänning syns här då.


elin och magnus likaså


och ungefär efter denna bild blev jag alltså upplurad på scenen...


glad och chockad tjej blev bjuden på drinkar efteråt!


*happy face*

en liten video finns också även om det inte är den allra bästa. finns bättre men kunde inte lägga upp dem. här dränks det mesta i jubel. men det är väl ett gott tecken, haha!


Kommentarer
Postat av: daniella

fiiiint :) men ja, sorry för dålig kvalité, men det vart ju så fint att jag var tvungen att lägga opp att ändå! dränks av krax, skrik o jubel! gött!

2011-11-22 @ 18:30:04
Postat av: Ninni

Haha, jag dööör vad fint!



GRATTIS FÖR TUSAN!!!

2011-11-22 @ 20:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0