nananana...

haha! roligast idag. :)

är tillbaka på tjärnö efter en bra helg. i fredags var det sysammankomst hos ena systern torp, och nu är nästan både min och tobeys halloween-kostymer klara. dock med mkt hjälp från systrarna då vill säga, haha! de är himla duktiga på det där med att sy och knåpa. :) det kommer bli toppenbra. på lördagen gick vi lite på loppis samt fikade i en trädgård i kålltorp (torps café, mkt passande!), och sedan hade jag o tobey bara hemmakväll resten av lördagen. drinkar och serie-tittande, helt ok. :) i söndags blev det derby-träning inför minimum skills-testet nästa söndag, spännande! får hoppas att jag klarar det utan att få komplettera senare, men vi får se. känns rätt så bra iaf.

såg nyss också att fina tifa deleone tydligen ska släppa en egen tidning, liksom en riktig tidning, om jag inte fattat fel! himla coolt tycker jag. jag gillar henne, hon verkar grymt smart och driven, och verkar dessutom mkt söt och trevlig som person. hon är också en grym inspirationskälla stilmässigt för mig, en av de viktigaste faktiskt! :) hon ska uppträda på halloween-festen och det ser jag verkligen fram emot!

min boudoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0