is it friday?

YES!

vad ska hända i helgen då? jooo, ikväll blir det födelsedagsfirande för katten! räkor o tårta, jo, man tackar. imorgon blir det mer födelsedagsfirande för min syster, så tårta blir serverad även i kungälv! tjockisvarning. utöver det skulle jag vilja gå lite på stan också, men eftersom räkningarna av någon anledning sköt i höjden denna månaden så vet jag inte om det skulle vara till någon större njutning utan förmodligen mer ångestfyllt. oh, well. sen hoppas jag att det blir någon öl, o så blir det ju derbyträning med, of course!

lite random, men denna tjejen från en annons (minns inte för vad) är enligt mig sjukt lik ovan nämnda katt! vad säger ni andra som känner katten i fråga? jag kan liksom inte bortse från det var gång annonsen kommer upp. en riktig copy-cat så att säga? (höhö)

Kommentarer
Postat av: e

ja lite faktiskt.

2011-09-30 @ 13:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0