diary

lite av en deppig dag. sjukt höstigt och kasst väder, jag är inte riktigt redo för det än. första dagen på tjärnö för resten av hösten också, så nu är semestern verkligen slut. försöker ordna upp planeringen så att det inte ska kännas alltför tungt. vill inte ha mörker, kyla och blåst. senare kanske, ett litet tag kan vara mysigt. men inte än.

en annan tråkig sak idag är att jag tyvärr inte stod med på rostern för vår nästa match den 29 sept. det finns 3 andra matcher under hösten men jag kan eventuellt bara vara med på 1 av dem, och det kan också ändras när det närmar sig tyvärr. det var egentligen bara denna som jag visste att jag 100%-igt kunde vara med på. är ju extra roligt också när det är i GBG och jag ville ju att mamma o pappa skulle komma, pappa missade förra gången. finns ju säkert anledningar till laguppställningen, men visst är det svårt att inte bli besviken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0