HÅHÅHÅ

måndag. igen. tycker bara att det är måndag och fredag hela tiden. skulle upp till tjärnö idag men så var det tydligen fullbokat i rummen så ska åka tidigt imorgon istället. (fast sen såg jag ett mail om att det nu fanns ett rum till mig, men då var det för sent...) så har jobbat hemma idag. evolutionsboken tar aaaaldrig slut. först gillade jag sättet den var skriven på men nu gör jag nog inte det längre. onödigt krångliga långa meningar, alldeles för ofta också. men men. inte så länge kvar på den kursen nu.

förra veckan var jag på möte utanför helsingborg som lunds universitet anordnade, det var trevligt! ska vara med i ett mentorprogram, ska bli spännande att få reda på vem som blir just min mentor... det ska vara någon man kan prata med om både jobb och annat i ca 1,5 år, och t ex få hjälp med framtida val och dyl. kan nog vara givande om man gör det rätt.
 
helgen var fullproppad! kom hem sent i fredags och på lördagen var det roller derby boot camp, och på kvällen bröllopsfest. det var sköj! jag var dock så trött att jag gick hem vid 23. (fick bli taxi, det var massa midnattslöpare i vägen för vagnarna i majorna!). igår, söndag, var det mer roller derby och även prova på-dag. jessi o karro var där och tyckte det var roligt, så nu ska de gå med, peppigt!! :)
 
boot camp-helg med scrimmage med några av sveriges bästa spelare, nervigt men roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0