loppisar så långt ögat når

är kvar i värmlamd, ska åka hem på måndag. jätteskönt att vara här och bara göra inget i stort sett. vädret har varit helt ok med, öven om det fortfarande inte riktigt vill kännas som "riktig" sommar. kasst. men idag är det 22 grader och sol!

vi kom som sagt upp i måndags och stannade en natt i karlstad hos tobeys syrra. på tisdagen gick vi en sväng till några second hand-affärer och kollade runt. fanns inte så jättemkt men köpte iaf ett gammalt TP-spel för 30 kr, samt det bästa fyndet; en jättefin välbevarad vit 60-talsklänning! (bild kommer väl senare...) om 60-talet hade varit min "favorit-tid" hade jag nog kunnat tänka mig att gifta mig i den. :) väldigt enkel och söt. men nu får det bli en festklänning ist.

efter det var vi 2 nätter i tobeys fars stuga vid acksjön, supermysigt. fiskade, badade i sjön, kastade pil, plockade massa svamp, sköt luftgevär och läste bok i solen. jag vill verkligen ha en stuga nångång senare! nu är vi i torbsy hos T:s mamma. var på lite fler loppisar igår (finns hur mkt som helst, skyltar till höger och vänster var man än åker), men hittade tyvärr inget... men det är alltid kul att kolla ändå! åkte även till mormorn i sunne och blev gödda med en miljon göttesaker (såklart :)) och var sedan så mätt att jag inte kunde äta mer på hela dagen, haha.

idag kommer syskonskaran upp hit till torsby, minigolf är the big thing today tror jag. måste ladda nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0