va fan

sista semesterdagen och så får man migrän. igen. när det är så fint väder och allt. hade även en gång i början av semestern. har legat i sängen idag till 15.30. då tvingade jag mig upp för att äta något. men nu känns det faktiskt bättre! inte helt bra, men kanske om 1 tim eller 2. då kan jag iaf bege mig ner på stan för att träffa dea som det var tänkt. men det blir inte så länge, måste vara pigg och fräsch imorrn för då är det 10-årsjubileum med gymnasiet! :))) vi ska åka till skärhamn och övernatta en natt, tror det blir grymt kul. vi hade ju en lite speciell klass där alla var ganska tajta, så det ska bli jättekul att ses. vissa har man träffat massor sen dess men andra nästan inte alls. spännande! nu ska jag ligga i soffan lite och se om huvudet kan må ännu bättre snart.


kul fredagsgöra...

Kommentarer
Postat av: bambi

vænnen! gå å køp lite diclofenac så kænner du dig bættre. krya på dig!

Svar: yes, jag hade det hemma! tycker att det hjälper halvbra dock. fast bättre än inget antar jag!
pennydoll

2012-08-17 @ 16:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0