hemma

alltså, borta bra men hemma bäst, så är det ju. men det har varit sjuuuukt bra borta också! så himla mkt att visa och berätta att jag inte ens vet vart jag ska börja. får göra lite fina uppdateringar med bilder snart. :) eftersom min kamera försvann som sagt så måste jag samla på mig lite bilder från alla andra först. möttes av mamma, pappa och tobbe igår på landvetter. mysigt! väl hemma var det galet gott med "vanlig" mat. efter en resa är man ju alltid lite trött på t ex pommes frites och ägg i olika former, vilket det blivit mkt av. så väl hemma igår blev det brunch med american pancakes, och på kvällen spagetti och köttförssås. GOTT! tobbe hade haft en fin skärmbakgrund hemma också under tiden jag varit borta. ;)



nu väntar jag på att mitt bagage ska bli hemkört, eftersom det fastnade i munchen igår på vägen hem. jag vill packa upp och tvätta! och äta biltong. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0