60-talet?

igår var det lördag. vi hade lunchbesök av mamma och pappa, det var mkt trevligt. de blev bjudna på asiatisk mat samt kaffe och hembakad semla. gott! jag fick låna mammas stora resväska, som det ska börja packas i idag. vi fick även grejer av pappa som han hämtat hem från farmor. massa fint! bland annat en ugnsform från rörstrand, massa fina guldramar, två vaser, en skivspelare i teak, en fin fönsterlampa med mera. kanske tar lite bilder på det. ska även få en golvlampa, glas och lite annat som han inte fick med sig igår.

på kvällen skulle vi gå på bio med sara och jonas. det blev the rum diarys, johnny depps nya. inte superbra, men helt ok. behövdes kanske inte ses på bio dock. efteråt spelade vi biljard en timme, och slutade med en öl på paddingtons. och faktiskt bara EN öl där. och en på biljarden då. men lugn och skön o trevlig kväll. :) det var nog sista gången för ett tag...





kom även fram till att man kanske borde ge 60-talssminket och frisyrerna en chans också snart?

kanske inte brigitte bardot precis men man kan ju försöka... 60-talet
är också fint stilmässigt!

nu ska jag fortsätta förbereda inför resan. måste gå ner till ica för att köpa lite glutenfritt jag kan ta med mig eftersom vi ska vara på en isolerad ö i 3 veckor och man inte direkt kan köpa mat där om man blir mer hungrig. ska gå in på bokia och köpa lite grejer med, + fråga om jag kan få ta kopior på mitt pass där, och se om jag kan hitta någon trevlig bok att ta med som tidsfördriv. egentligen skulle jag tränat roller derby nu också men kände att jag blev så stressad av det att jag hoppade. dessutom blev jag paranoid att jag skulle bryta något såhär två dagar innan resan om jag tog mig dit för en "sista" träning, haha! ikväll ska jag äta på restaurang med vicky och sara, och innan dess trilla in på clas ohlson igen för att skaffa myggnät. resfebrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0