besticktjuven

snart får jag åka hem. det känns skönt. det känns också skönt eftersom det har gått bra i labbet, hade det gått dåligt hade man ju liksom åkt hem med en lite tung känsla. men nu känns det lätt, och gött! sen ska man väl inte ropa hej förrän man är över bäcken och allt det där, vi har ju trots allt bara kommit kanske en 1/4 av hela arbetet.... får hålla tummarna att resten framöver går lika bra.


detta har jag pysslat med idag. kul, va?! älskar excel! ungefär lika
mkt som man älskar fotsvamp.

nu tittar jag på simpsons. dubbat på tyska. FAIL. tur att jag sett avsnittet så man vet vad de pratar om ändå, haha. ska också försöka äta en tonfisksallad som jag köpt med mig hem, men insåg att jag glömde ta med bestick. fail #2. äta sallad med fingrarna? hmm. kanske smyger ner till frukostmatsalen här på hostelet och lånar upp lite bestick.

saker jag längtar efter just nu:

1. att få klä upp sig och göra sig lite fin i håret, och få dricka några öl med vänner. det var ett tag sedan nu.



2. spagetti och köttfärssås.


3. tobey <3 !!!!!



nu ska jag gå o tjuva bestick. hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Idun

På lördag kan du ju få allt det du saknar, ja om ni lagar spagetti då ;)

2012-01-11 @ 19:54:32
URL: http://Www.idunsredapple.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0