måndag

...men en rätt bra måndag ändå. skönt att få jobba i göteborg för en gångs skull. har lunchat med emelie (mkt trevligt!), beställt grejer från seapro divers till resan (som redan verkar vara på väg med posten, hoppas de kommer fram fort!) och sitter nu och läser lite artiklar på botan. om ett tag ska jag till gymmet och försöka använda mitt stackars gymkort som snart går ut, och som knappt blivit använt de sista 3-4 månaderna eftersom jag mest varit på tjärnö hela tiden. :( ska nog inte skaffa något nytt förrän till hösten.

igår var jag på första roller derby-träningen på 1 månad också! trodde jag skulle dö innan jag gick dit, men det gick faktiskt bra! verkar som att konditionen har hållt i sig hyfsat, vilket jag inte trodde. :) ingen direkt jättehemsk träningsvärk heller, än så länge iaf. imorgon blir det mer träning, tillsammans med rookiesarna, kul!

nu: läsa!



just det! det är ny prova-på-dag snart också, 28:e januari! sista anmälningsdag är 21:e januari, gå in och läs mer och anmäl er här! (ej, bindande på ngt sätt, det är gratis att prova och utrustning kan lånas.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0