videoinspelning och stressförberedelser

igår tog jag en halvdag ledigt eftersom jag jobbade hela lördag och söndag i tyskland nyss. på eftermiddagen begav jag mig därför några timmar till ett iskallt parkeringshus ovanpå nordstan för att vara statist i mustasch nya video till låten "the challenger". vi fick vara street racing-publik i ett "illegalt" race ala the fast and the furious. :) det var riktigt skoj! även om det hade varit ännu roligare om det faktiskt VAR sommar och sol, vilket vi försökte få det att se ut som, haha. *BRRR* jag var där med bland annat fina ida, söta kandi von kane samt snyggaste helena från elbastardo!

om man klickar här kan man också se ett litet klipp-reportage från GP!


foto från GT idag, jag syns i bakgrunden längst till vänster, blå-vit topp och
ser ut som att jag håller för öronen, haha! fast  det gjorde jag inte, jag
gör nog något heja-rop typ. :P videon kommer 1 februari, hoppas man syns
lite grann iaf! :)

i övrigt håller jag mest på med förberedelse inför den 1 månad långa resan på onsdag. förbereder inför vårt grupparbete och försöker inhandla allt man ska ha med sig, vilket är lättare sagt än gjort. FY TUSAN vad jobbigt det har blivit att gå på stan när man numera är van att oftast jobba ute på en isolerad ö och mest köpa saker över internet om det är nåt man behöver/vill ha. blä. men snart har jag köpt allt, måste ha ett myggnät och lite annat bara. sen är det ju den lilla detaljen att få plats med allt i resväskan, hmm... wish me luck!

nu kommer tobbe snart hem. vi ska pröva att göra gnocchi, alltså riktig, på potatis! dessutom glutenfri. jag har aldrig ätit det så jag är nyfiken! o så en drink på det. eventuellt semlebak också. bra fredag. :)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0