gräsänkan

jag är hemma heeelt själv. det är inte så ofta. ända sen igår kväll tills på söndag. (om inte en alltför genomfrusen festival-tobbe kommer hem redan imorgon då vill säga... <3) dessutom har jag varit ledig idag. LEDIG! iom att jag ska jobba i tysklandet nästa vecka när det är en röd dag så var jag ledig idag istället. så sjuuukt gött. ledig en fredag hemma i GBG utan en massa måsten o liknande var typ...kanske 1 år sen på semestern då? jag vet faktiskt inte. extremt längesen iaf.

så idag har jag inte gjort så mkt. iaf inget jobbigt, utan bara hemtrevliga saker. tvättade lite, låg i soffan, internetade. och efter att tvätten var klar åkte jag o shoppade! stort behov av lite kläder, främst vardagskläder. men som vanligt när man bestämt sig att köpa allt man hittar och tycker om så hittar man ju inte speciellt mkt såklart. men det blev iaf ett par svarta jeans, 2 toppar och ett linne. gött! ska nog kolla mig omkring på beyond retro imorrn en stund innan träningen också. efter shoppingen åt jag tacos hemma hos ida och patrik. bra fredag!

imorrn kommer jag förresten träna med nya hjul och kullager! hoppas det inte känns för ovant så här nära inpå boutet. BOUTET! oooo, jag får fjärilar i magen bara att skriva om det. shit. vad. pepp.

byte till nya fina gröna hjul och räcersnabba kullager!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0