odeladi odeladi, hoppsan vilken dag

ja, så var det över... mitt premiärbout på hemmaplan. OCH VILKEN MATCH DET VAR!! det var heeeeelt sjukt! och så jämnt och spännande i slutminuterna att jag trodde hjärtat skulle stanna på mig... fy tusan. men vi tog det bannemej!! och det var vi välförtjänta av tycker jag, vi ledde poängmässigt i säkert 80 % av matchen. vi VAR bättre! i slutet hade vi dock otur med flera jammer-utvisningar och danskarna knappade in mer och mer, för att till slut GÅ OM! PANIK! med ca 4 min kvar och ställningen 140-135 till danskarna så var det oliiiiidligt spännande... men, vi tog det med 147-140 de sista sekunderna! :D


här kommer en megabildbomb på den historiska händelsen. hittar ni mig på bilderna? ;) 




























































147-140!!!



Fotona är tagna av:

Mattias Hammar

@Morgansfoto.se

samt

Patrik Blom (www.bildbyrån.net)
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0