buttert

idag har jag gett mig på den här gubben för första gången:



gubben beckman. sekvenserarn. har mest hört att han kan vara trött o grinig o vill inte. men nu sitter mina fina små prover där inne och blir sekvenserade hur som helst. hur resultaten blir tänker jag inte bekymra mig om förrän imorgon kl 9.00. har varit en emotional-roller coaster med projektet denna och förra veckan. buu. men nu hoppas jag på det bästa imorgon!

för övrigt är jag lite stressad inför fredag. eftersom jag är på tjärnö och inte kan packa IRL så att säga, så packar jag i mitt huvud än så länge. gör väl kanske varken till eller från iofs, haha. så imorrn får det bli racer-packning! o måste sy fast en knapp på kofta, skicka traderapaket, vattna blommor, träffa dea, tvätta det sista osv. i oändlighet. nästan. fast bara till kl 04.15 på fredagmorgonen för då kommer taxin. då blir det bara sånt här i 1,5 vecka:







och dessutom fick jag nys om att det är roller derby-match i vegas på just lördag! så trots att det är supertrist att jag missar att vara med och spela under vår egen match på lördag i GBG, så får jag iaf SE en match! och det i las vegas t o m! win!



Kommentarer
Postat av: Idun

pepp!!!

2012-03-29 @ 10:00:53
URL: http://www.Idunsredapple.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0