det här med klänningar då...

nu är det ju så att min käraste friade till mig för ett tag sedan. på det svarade jag ju självklart ja, vilket också innebär att man ska gifta sig såsmåningom. (doh!) (OBS! inte i las vegas! haha!)

MEN. eftersom vi ändå ska dit, alltså till las vegas, på en 50-talsfestival dessutom, så tänker jag hålla ett öga öppet för eventuella drömbröllopsklänningar! dessutom skulle de kunna vara äkta 50-tals-vara då det ska säljas en del vintage på festivalen. håll tummarna! nedan följer ett par exempel. de två första är mer åt 40-talshållet, resten mer 50. den gräddvita/gula på den svarta provdockan skulle jag kunna leva med. minst sagt. eller den nedersta. *ge mig*














Kommentarer
Postat av: Anonym

ROLIGT!

Bara inte där, jag vill vara meeeeed.

2012-03-23 @ 12:02:29
Postat av: Malin

Åhh! Den dagen hoppas jag på att få se er båda, ni kommer vara så förbannat snygga! Den gula <3 Så snygg! Hoppas ni har det grymt bra i LV och hoppas att Pinupgirlclothing.com har lite kläder på plats så du kan shoppa ;)

2012-03-30 @ 09:55:08
URL: http://maaalinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0