frustration

ååååh. den hära armhålehårsgrejen knäcker mig alltså. fy tusan, vilka idioter det finns. att toleransnivån var SÅ låg här i världen, då förstår man ju att folk inte kan respektera varandras religion, sexualitet eller hudfärg heller. så enormt frustrerande och tragiskt. men nu måste jag sluta lägga mig i det där för jag kan ju knappt sova på nätterna. ibland önskar en att en bara var genomkorkad istället. det måste ju vara så himla skönt. lite pastellfärgat fluff mellan öronen liksom. 

anyhooow, jag har labbat på för fullt på tjärnö denna veckan, gött. men nu när det gick som bäst så verkar primrarna vara slut. typical. så idag tar jag mig hem med eva-lotta i bilen och läser på evolutionskursen istället. jag ska kanske hinna med en promenad i solen medan jag väntar på mina geler. tjärnö är som gjort för promenader på vårkanten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0