k*ken

jag som tänkte göra så mkt idag nu när jag väl var hemma. läsa artiklar, ha ett litet skype-möte med swantje, städa, grejafixapilla, sånt, ni vet. kanske t o m bakat en tårta till finaste T... men NÄ. här kommer huvudet och tycker annat. migrän-APA. så nu har jag legat i soffan i ca 3 timmar. persienner neddragna och illamående mage. men jag trooor det håller på att gå över nu. pleeeze. jag behöver ju göra lunch. 

annars kan jag visa er vår fina bout-poster som ska slängas upp lite överallt i stan inom kort.


visst är den fiiin?!

fast jag är fortfarande väldigt ledsen över att jag inte kan vara med själv... det suger verkligen. (fast självklart ska ju las vegas bli dundersupersjukt kul!). men det är ändå typiskt. fast iom att jag varit borta mkt pga afrika så kanske jag inte hade varit tillräckligt bra just nu för att vara med och spela i vilket fall. på söndag ska vi iaf ha en träningsmatch, vilket också är kul! det är ju nästan som en riktig match, bara utan publik typ. :) excited!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0