man kan inte vara med på allt

igår var vi ett gäng på tidbloms och quizade. visste inte att de hade quiz, men nu vet jag! dessutom var det way more populärt än vad jag kunde föreställa mig, vi fick nästan inte plats! det var rätt svåra frågor men jag tyckte ändå vi gjorde hyfsat ifrån oss sådär första gången på evigheter. det var iaf många som var sämre än oss, hoho. 


tidbloms, bakom olskroken

för övrigt är jag nog ganska återhämtad nu efter resan och tillbaka i vardagens omväxlande stress och lunk. efter att ha frågat runt lite så verkar det inte som jag missat så mkt som hänt under februari, hehe. dock är jag fortfarande lite ledsen att jag missade GBGRDs första riktiga bout ever nere mot malmös B-lag! och ännu mer ledsen är att jag missar det första hemmaboutet (alltså i GBG, mot Sthlms B-lag) eftersom jag då är ute och flyger och far igen. titta bara så roligt de verkar haft det där nere i malmö (trots förlust)! (men, som sagt, man kan ju inte vara med på allt. men snaaaart hoppas jag att jag också ska kunna vara med på en riktig match!)


göteborgs stoltaste grönsvarta lag!


närkontakt


bakom kulisserna


fisken simmar från stimmet


villain villa in action!


tack för en god match!

(bilder lånade från diverse sidor/album på facebook)

imorgon är det fredag, gött! då tror jag det kanske blir en runda på stan (om mitt huvud är helt med eftersom jag haft migrän nästan hela dagen idag), och på kvällen blir det lite konsert på sticky om det vill sig. twopointeight och atlas losing grip, wehoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0