spaa sig

måndagen och tisdagen denna vecka spenderades på kick off för GU:s nya institution "biology and environmental sciences", på vann spa nära lysekil! nästan 200 pers från forna zoologen, botan samt marin ekologi slöt upp. syftet var att lära känna varandra och få känslan av att vi nu hör ihop i en institution och inte tre. alla hade en poster om sig själva, det var tipspromenad (som handlade blandat om institutionen samt alla som jobbar där, jag var med i en fråga, haha!), vi badade i poolerna och diskuterade hur det nya huset ska se ut som kommer att byggas inom 5 år (sa de iaf, men det tror jag kanske inte riktigt förrän jag ser det). på kvällen var det finmiddag och efter det dansades det en hel del! jag kom inte i säng förrän 02.30, dock nykter vilket var gött dagen efter. :)


moi innan middagen

för övrigt agerade jag rookietränare i söndags och kommer även göra det denna söndagen! det är grymt roligt faktiskt, och de är så grymma hela bunten! konkurrensen börjar bli tuff. ;)


rookiesar i avslutningsövningen "pain train". och den gör skäl för sitt namn
vill jag lova. kanske blir det en omgång av den varan denna söndagen också...? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0