29

29. 29!! vad i h-vete. så mkt fyller jag idag, och jag fattar inte riktigt vad som hände mellan 20-29. är inte jag 22 fortfarande...? nej? häpp. men det känns nog bra trots allt! tror jag. haha!

i helgen hade jag lite födelsedagskalas i förskott iaf. mamma och pappa kom först och jag fick lite hjälp till en way out west-biljett samt biljett till bruce på ullevi i sommar, göttigt! senare på kvällen kom ida, emelie och kattis och vi klämde en massa marängsviss och lite drinkar. av dem fick jag en fin rosmarinväxt i kruka, ett grytunderlägg, vilket var toppen eftersom jag bara har tråkiga i kork, samt en grym bok! har redan läst den men äger den gärna med. :)


det fina underlägget jag fick


den braiga boken

dagen har varit bra iaf, men med mkt jobb. undervisar på kurs på tjärnö, så har varit ute i solen hela dagen (inte fy skam) och hjälpt studenterna i fält. men nu ska jag njuta av lite mat och kanske en öl om ngn kan bjuda. (?) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0