romantik och pizza

helgen har faktiskt gått lite i romantikens tecken! :) i fredags fick jag fina rosor och god mat av tobey, och igår var det dags för linnea och jonas bröllop! himla fint. det var i forshälla kyrka nära uddevalla och festen var på gustafsberg, sveriges äldsta badort! rummet där middagen och festen var i var superfint och man kunde verkligen tänka sig att det har varit spektakel och partaj därinne de gångna 250 åren.


jag hoppas de hade en grym dag, det hade vi! god mat, och fina/roliga tal och en del dans mot slutet. vi stannade dock inte över som många andra gjorde, men det var skönt att vakna upp hemma också. idag har jag faktiskt inte tränat, eftersom resten av laget spelade match i hamburg igår (förlorande med 199-161, men det närmar sig!! laget  blir bara bättre och bättre och nästa match ska vi vinna!!), så det var friåkning idag, men jag satsade på joggning och pyssla i hemmet lite.

dessutom ska jag och tobbe äta hämtpizza idag från ferrari pizzeria på danska vägen eftersom T upptäckte häromveckan att de faktiskt även bakar glutenfria pizzor, wihooo! hoppas, hoppas de är goda!

helgen gick dock sjukt fort och imorrn är det dags för tjärnö igen... jobbelijobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0