sailors, släggor och en massa öl

helgen har varit fullspäckad, men bara med massa roligheter! :) trots det är jag dock helt slut idag, har tänkt på att få lägga sig i sängen och läsa en bok nästan hela dagen... men det var det värt! i fredags var vi ett gäng på tip the velvet, med sailortema! både josefin, lotta, emma, lisa och jag var himla tjusiga i våra outfits. längtar till cirkusfesten!


svårt att välja outfit...


frisyr fixad o klar!

the navy

toaposering på villa belparc

på lördagen gick jag upp tidigt (eller iaf tidigt med tanke på att jag kom i säng 03.30 dagen innan) och var en stund och fikade hos sara med finaste olivia! det var jättemysigt, och så kul att träffa både olivia och sara! hoppas det blir igen snart.... 

på kvällen blev det truckstop. det var truckstopdagen och horisont hade även releasefest där, det var sjukt kul! det var saltpinneätartävling, luftgevärsskytte, knivkastning, slå sönder en gammal bil med hackor och släggor, tipspromenad, grillat i olika former, och spontan armbtytartävling (jocke förblev obesergrad!) med mera, med mera... hoppas honky tonk blir lika bra om två veckor!


det var inte mkt kvar av denna stackarn i slutet på kvällen...

äta salta pinnar för glatta livet, bara för att vinna, tada....en willyskasse full med salta pinnar!


här ska skjutas


prickade dock bara 2/5, 3 krävdes för att få en gratis öl...


fina frida träffade också 2/5!


skjutbanan...

innergård

*tjong, bonk, bank, klirr*

en fin liten film har även satts ihop utav en himla massa bilder från kvällen, man kan skymta både mig och tobbe, T med slägga i högsta hugg, och jag med luftgeväret. sköj! (kan ses i bättre kvalitée HÄR)


helgen avslutades sedan med en massa träning i en alldeles för varm angeredshall. jag och villa höll i rookieträningen och sen tränade vi själva också. 

träna träna...

efteråt åt jag välbehövlig thaimat i solen på en filt, göttig avslutning på en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0