skattjakt

i torsdags kväll kom jag hem från tjärnö, lite halvdeppig vilket jag varit ett tag pga att labbet går trögt som sirap. men så fick jag en skattkarta av tobey! fick leta mig fram och hittade flera fina grejer som gjorde mig gladare. :) dessutom var hela resten av helgen jättebra. helgerna brukar ju vara det, men den här blev liksom lite extra sådär bra bara. jag menar, presenter - på en torsdag!? ni hör ju.

på fredagen gjorde jag klart min tatuering och unnade mig även lunch på stan, vilket inte händer så ofta just nu med tanke på tjärnö. det var lyxkänsla! det blev även lite shopping samt besök på lördagen av lite vänner med hemmagjord pizza och lite öl. på söndagen såg jag fram emot söndags-scrimmage på träningen men tyvärr fick jag tandvärk och fick besöka akuttandvården i stan. :( men som tur var fick jag tid direkt, behandlingen tog ngr min och gjorde inte ont, samt att det täcktes av min försäkring så behövde inte betala 1 krona ens, och då kändes det hela som att det kunde kvitta. synd att missa träningen bara men man kan väl inte få allt på en gång... så helgen slutade ändå fint, med en tand utan tandvärk, höstpromenad och lite äppelpallande. :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0