time for fun!

snart är det helg! :) imorrn är det dags för tip, ska bli kul att klä ut sig/upp sig och inte bara ha labhandskar/labrock/helly hansen-tröja som annars hela dagarna, haha. hoppas bara jag hinner hem i tid från tjärnö så man hinner fixa allt med kläder o hår o middag och sånt... det ordnar la sig. jag har iaf varit lite föutseende och har färgat både mitt löshår och mitt vanliga hår nu i veckan. nu ska jag kolla på ett avsnitt av den senaste serien jag fastnat i, ngt sen som vanligt eftersom serien kom redan 2008 tror jag. FRINGE.gnatt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Japp! Fringe följde vi ett tag men efter någon säsongsavslutning kollrade vi bort oss. Visst är hon snygg Olivia?

2012-11-02 @ 20:55:47
URL: http://kattiskorvapa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0