dunkar

har haft ont i huvudet hela dagen. inte migrän denna gång, bara huvudvärk. dock på samma ställe som migränen brukar sitta, på högersidan bakom ögat. men nu börjar det äntligen bli bättre. har kunnat jobba rätt bra ändå iaf, men ikväll blir det nog sängläge och ngn film. har faktiskt en DVD här som jag inte tittat på, nämligen:
 
 
 
 
 
tror det blir lagom ansträngning för mitt huvud ikväll...
 
ELLER
 
så kanske det blir häng på etsy.com. :)) jag brukar inte shoppa så mkt, men ungefär sådär var tredje månad eller dylikt så vill jag plötsligt ha en massa saker. (kanske har något med årstiderna att göra?) nu vill jag ha en ny höst/vinter-kappa och skor t ex. har spanat in detta än så länge:
 



 
kliiiiar i köpanerven... men tur att man fått löneförhöjning då. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0