pipett-tumme

har jobbat massor i lab idag, så nu har jag ont i axlarna och pipett-tumme, haha! ska ge mig ut o jogga så man får röra lite på sig.
 
igår blev det aldrig filmkollande utan fastnade helt på etsy.com. liiivsfarliiigt... så mkt fina gamla saker, och många grejer är inte ens dyra. har nu lagt till säkert typ 15 olika kappor/trenchcoats i mina favoriter (gjorde ett eget konto såklart, oops...) och den dyraste ligger på 500 kr. tror det blir som dyrast totalt ca 650 med frakt. kanske kommer slå till på två olika. meeep.

längtar till helgen med, denna veckan går långsamt av ngn anledning. på fredag blir det kräftor och bowling hos mamma och pappa i kungälv, på lördag blir det ett besök på buzzstop 28 (weehoo!) och på söndag firar jag och mr T hela 6 år tillsammans. 6 år!! går galet fort det här med livet.

gammal bild på när vi inte varit tillsammans så länge... naaaw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0