toini!

i helgen hände en massa trevliga grejer! som vanligt, haha! kanske borde lugna ner mig ngn helg och försöka göra inget, men det är ju svårt när man är i karantän på en öde ö resten av veckans 5 dagar.
 
men hur som helst så var vi och åt kräftor och spelade bowling i kungälv i fredags, och både mamma, pappa, syster, och fredrik var med. det blev en liten fight mellan tobbe och fredrik, tobbe hade nog inte riktigt räknat med det så det får blir en omgång för revanch snart. ;)
 
på lördagen var jag hos marika på buzzstop 28! även emma och eva-lotta var där. :) tog inte så länge denna gången, mest linjer. fortsättning blir om 2 veckor ca, samma dag som emma igen, haha. på kvällen kom jonas och sara över och vi spelade TP från 1984, sjukt svårt, haha! vi måste nog skaffa oss en lite mer uppdaterad variant... men det var längesen jag skrattade så mkt. jag tror allihop var ganska övertrötta. det vi skrattade mest åt var nog "toini", "Valencia! -ÅÅH!",  och jonas skavsår på knän och armbågar. (?) ont i magen-skratt.
 
TP-spel på hög nivå...
 
på söndagen firade jag och tobbe 6 år! det blev massa gött, skumpa, jordgubbar, egenfångad firre och pannacotta. mysigt! kollade dark shadows också, den var faktiskt snäppet bättre än vad jag trodde, men det var mest för att jag trodde att den skulle vara kass, hoho.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0